ОДЕСЬКА НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Студентське життя
ЛЕКЦІЯ НА ТЕМУ : «ЕТИКА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ ТА ДІЛОВИЙ ЕТИКЕТ В МАРКЕТИНГОВОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ» НА ФАКУЛЬТЕТІ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ЛОГІСТИКИ ОДЕСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
17 вересня 2021 року на факультеті менеджменту, маркетингу і логістики ст. викладачем кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі Євтушок О.В. проведено лекцію, в рамках роботи Інституту культури та мистецтв, на тему: «Етика ділового спілкування та діловий етикет в маркетинговому менеджменті».
З величезної кількості дефініцій, що відображають різні уявлення про етику в царині підприємництва, найбільш точним визначенням з позицій маркетингу і менеджменту є поняття А. Сена у книзі “Про етику й економіку”: “Етика бізнесу – ділова етика, що базується на чесності, відвертості, вірності даному слову, здатності ефективно функціонувати на ринку відповідно до чинного законодавства, установлених правил і традицій”. Дане визначення відповідає сучасним переконанням та висвітлює основні моменти цього абстрактного і водночас досить реального поняття.
Студенти дізналися, що в діловій бесіді дуже важлива етика, є багато маркетингових інструментів, якими можна привернути увагу співрозмовника та величезна кількість менеджментових фішок, якими можна вправно керувати в розмові з опонентом.
Зустріч була цікавою та пізнавальною. Студенти ділилися своїми знаннями та наводили достатньо прикладів із свого студентського життя, як їм ці знання допомагають не лише в навчальному , але й у повсякденному житті.
На зустріч завітали 10 гостей, із них 8 студентів групи ЕМ-481 кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі та викладачі ОНАХТ.
Вікторія Орлова, відповідальна за роботу Інституту культури і мистецтв ОНАХТ на факультеті ММіЛ