ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Студентське життя
ЛЕКЦІЯ НА ТЕМУ: «ЯК? НАВІЩО? ДЛЯ КОГО?» НА ФАКУЛЬТЕТІ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ЛОГІСТИКИ ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
15 серпня 2022 року на факультеті Менеджменту, маркетингу і логістики, в рамках роботи Інституту культури та мистецтв, було прочитано лекцію за темою: «Як? Навіщо? Для кого? Маркетинг 2022» доцентом кафедри Маркетингу, підприємництва і торгівлі Голубьонковою О.О.
Лекторка розглянула основні тенденції маркетингової діяльності на ринку України під час ведення активних бойових дій; було проведено аналіз змін цінностей та мотивів. Разом зі здобувачами освіти обговорено основні чинники такого стану та визначено напрямки дій для вітчизняних підприємців з урахуванням загроз та можливостей.
Здобувачі переконалися, що навіть під час війни маркетинг є важливою складовою економічної діяльності як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках, у волонтерському руху. Саме тому, актуальним є вивчення основ маркетингу та впровадження їх у діяльність.
Лекторка ознайомила здобувачів з актуальними методиками сучасного маркетингу, у тому числі ситуативного.
Жваву дискусію викликало обговорення маркетингових дій провідних виробників, торговельних мереж та банківських установ.
Здобувачі підтвердили актуальність та важливість для них вміння визначати пріоритетність цінностей.
Лекторка також продемонструвала здобувачам важливість неформальної освіти та надала рекомендації щодо її отримання.
Лекція на актуальну тему зібрала понад 35 слухачів, серед яких були здобувачі та викладачі різних факультетів та кафедр ОНТУ. Присутні активно брали участь в обговоренні важливих для них питань та отримували змістовні відповіді на поставлені питання.
Відповідальна за роботу Інституту культури та мистецтв на факультеті ММіЛ, доц. Орлова В.О.