23 жовтня 2020 року на факультеті менеджменту, маркетингу і логістики, в рамках Інституту культури та мистецтв ОНАХТ, було прочитано лекцію на актуальну тему: «Стратегічний маркетинг персонального розвитку» доцентом кафедри Маркетингу, підприємництва і торгівлі Голубьонковою О.О.
Для досягнення успіху у бізнесі або в особистому розвитку необхідно мати чітко визначену мету та план дій, складений у відповідності до вимог ринку. Саме з цього складається стратегічний маркетинг. Якщо стосовно теорії та методик стратегічного маркетингу для підприємств є достатньо інформації, то чітких механізмів стратегічного маркетингу персонального розвитку недостатньо.
В рамках лекції було розглянуто сутність місії, стратегічних цілей, методик стратегічного аналізу з точки зору застосування для персонального розвитку. Студенти отримали вичерпну інформацію про тенденції та сучасні вимоги роботодавців стосовно фахівців та рекомендації з розробки власної маркетингової стратегії.
Лекція пройшла з активним залученням слухачів: студентів різних курсів та їх кураторів. Загальна кількість присутніх – 20 слухачів.