ОДЕСЬКА НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Студентське життя

ЛЕКЦІЯ НА ФАКУЛЬТЕТІ МЕНЕДЖМЕНТУ, МАРКЕТИНГУ І ЛОГІСТИКИ НА ТЕМУ:  «МАРКЕТИНГ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР ТА ДОДАТКІВ»

27 вересня 2021 року на факультеті менеджменту, маркетингу і логістики доцентом кафедри Маркетингу, підприємництва і торгівлі Голубьонковою О.О. проведено лекцію, в рамках роботи Інституту культури та мистецтв, на тему: «Маркетинг комп’ютерних ігор та додатків».

Сфера комп’ютерних ігор та додатків сьогодні є однією з найбільш динамічних та захоплюючих. В маркетингу даних продуктів є певні особливості. Саме вони і були розглянуті на лекції. Було приділено увагу історії виникнення та розвитку комп’ютерних ігор, які зовнішні чинники цьому сприяли.

За активною участю студентів було визначено основні потреби, що задовольняють комп’ютерні ігри та які види ігор існують.

Студенти були ознайомлені з результатами досліджень вітчизняних споживачів комп’ютерних ігор – геймерів.

Для фахівців з маркетингу комп’ютерні ігри та додатки є новим специфічним комунікаційним каналом, який доцільно швидко опановувати.

Лекція була цікавою та пізнавальною – студенти впізнали себе в описаних сегментах, змогли побачити причини, що спонукають їх захоплюватися комп’ютерними іграми.

Також було розглянуто основні етапи створення мобільних додатків та важливість маркетингу на окремих етапах.

На лекції були присутні студенти різних факультетів та куратори академічних груп у кількості 40 учасників.

Вікторія Орлова, відповідальна за роботу Інституту культури ОНАХТ на факультеті ММіЛ.